Bilder

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Idag har jag visat Robin, Alexander och Ingela mina bilder här på min blogg.Det var kul. Sen har vi tagit ett kort från internet (jag tog från min blogg) och skulle göra bilden ljusare. Men jag gjorde min buld mörkare för att den var så ljus redan andå. Imorgon ska jag prya på gropa igen och nästa vecka också. Maja kom och frågade igår om jag skulle tänka mej och kunna göra det. Och det vill jag så det ska bli lite kul, attfå komma tillbaka. Så då slutar jag tidigare i skolan. Jag tar bussen redan 11:50 så då åker jag till boendet och städar och så. Sen lägger jag i en tvätt och sen fixar Marie-Louise den andra av min tvätt. De t blir bra. Här är bilderna.

Ha det bra!


Bilden innan

Bilden efter

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra den blev!



Puss!

2009-03-25 @ 16:30:12
Postat av: Malin

Säkert mormor som skrivit andra kommentaren tror jag...



Bilden blev jättefin :)

2009-03-25 @ 20:50:46
Postat av: mormorn

ja det var jag

2009-03-29 @ 14:03:27
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0