Idag och i morgon

Hejsan!

Jag orkar inte lägga upp bilder just nu och har inte haft lust på hela helgen.Haha! Varför vet jag inte haha! Men men så är det ibland.

Idag behöver jag inte packa mycket alls. För i morogn behöver jag bara ha med mej en påse och min lilla väska. efter som jag åker hem i morgon haha! Ska bli skönt och lite kul.

Igår kväll när jag nästan sommnat, alltså jag halvsover. Så drömmer jag att jag smyger in till folk i ett hus. Och det är så läskigt. Alltså men vet aldrig om någon ska se en då. Och då vaknar jag och kan nästan inte somna om.

Nej nu ska jag gå och duscha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du åker ju hem i övermorgon knäppis :o)

Och va läskiga drömmar du har när du ska sova.

Pussis

2009-06-07 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0