Tidigt imorgon åker vi och hämtar Ester

Hejsan!

Imorgon ska vi åka och hämta Ester. Det ska bli jätte kul. Vi åker tidigt på morognen så jag måste lägga mej tidigt ikväll. Vi ska ju vara hemma tidigt också. Så ester får vara hemma ett tag innan det är sovdax för natten. Efter som att det är första natten så vill vi göra så. Tänk att Lovisa ska skaffa hund. Alltså det kommer vara en liten hund som kommer springa runt här hos oss. Hihi! Jag kanske inte hinner skriva tidigt på morgonen imorgon för att vi ska åka så tidigt och jag vill inte gå upp en kvart tidigare för att skriva blogg. Då tar jag hellre och skriver på kvällen eller när vi kommer hem.

Jag tar med mej kudde och filt så jag kan sova i bilen. Och så har jag gjort smörgåsar som jag ska äta till frukost i bilen. Med paprika på Mums! Haha!

Nej nu ska jag titta vidare här på internet. För jag måste ju snart sova. Föresten jag tar med mej kameran och lägger ut bilder här sen.

 

Ha det så bra! Så skriver jag mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, så söt :)

2009-07-17 @ 21:06:49
URL: http://baraemelies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0