Ont i magen

Hejsan!

Idag fick jag min mobil. JIPPI!! Vart jätte glad imorse när jag fick sms. Den är lite svår att förstå. Men det kommer. Jag hade ju en Sony Ericsson förr men nu har jag en Nokia. Idag har jag haft ont  i magen hela dan. Fy fan! Jobbigt. Jag la mej och sov en stund när vi kom hem från Mora idag. Skönt! Sen vart det mat och det var gott. Jag hoppas magontet är borta imorgon så jag kan städa mitt rum klart. Jag började ju städa i förrgår. Jag dammade alla hyllor. Men jag orkade inte mer för jag hade ont i magen. Men jag hoppas jag orkar städa i morogn. Så det blir klart. För när jag har sån mensvärk som jag haft i flera dar nu. Så blir jag helt slut. Jag blir helt slut så jag kan somna med en gång vart som helst. När vi var på Dollar idag så känndes det som om jag nästan halvsov när jag gick där inne. Mamma frågade då också hur jag orkar gå när jag har så ont. Men jag bara gör det endå. Igentligen orkar jag inte. Då vill jag bara sova eller ligga i soffan och titta på tv. Eller sitta här vid datorn och inte göra något. Bara vara.

Men nu ska jag titta på annat.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag hade legat och tyckt synd om mig själv hela dagen, om jag ens hade haft pyttelite av det onda du har. Fattar inte hur du orkar.

Puss

2009-06-15 @ 23:39:52
Postat av: mormorn

Hoppas du är bättre i dag.



Puss!

2009-06-16 @ 08:20:09
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0