Kycklingtacos

Hejsan!

Idag är det torsdag. Men jag slipper städa idag bara för att jag städade igår. Men tvätta ska jag göra. Sen blir det nog packa ner massa kläder och saker i papperskassar. Idag ska vi äta kycklingtacos det ska bli jätte gott. Det var så länge sen vi åt det nu. Det måste vi äta någongång hemma mamma! Jag kan laga den maten.

Sen ska jag prata med mamma och kolla om dom tog bnort stygnen på Wilma. För hon hade tydligen slickat och så på såret. Så mamma viste inte riktigt om dom skulle ta bort det. Men jag hoppas det ska gå. Hon mår ju så dåligt av att ha tratten på sig. Lilla gumman.

Och på tisdag ska vi jag, mamma, Lovisa och mormor hälsa på Ester. Det ska bli så kul att få se Lovisas lilla Ester påriktigt. Så då slutar jag på tisdag och inte på fredagen.

Nu ska jag titta på annat. om 5 min slutar jag.

Ha det bra! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tratten är borta :o)

2009-06-04 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0