Kort skoldag

Hejsan!

Det var en kort skoldag för mej idag. Slutar om 10 min haha!

Jag var kvar på boendet och städade hela mitt rum. Damma, damsög, tvätta fönster och så. Så nu är det rent och fint. Och jag slipper städa i morgon bara tvätta. Jag och Anna fick sjuts av Marie-Louise hit till skolan. Och jag kom hit vid 11:50 tiden. Och nu slutar jag snart. Haha! Lite Kul det där.

Ikväll ska vi på längan gå hem till Marie-Louise och fika. För det är några som slutar fyran iår. Så då ska fika. Det ska bli kul. Sen ska jag väll duscha och så ikväll som vanligt och packa lite till. Jag skulle behöva ta hem dom svarta kudarna och tvätta dom. Sen måste jag ta hem blomman. Och överkastet ska jag ta hem och tvätta. Det är mycke som ska hem. Nu när det blir sommarlov. För jag kommer ju inte tillbax förens i höst. och då vill man inte lämna vad som helst heller. Och sen Behöver man vissa saker också. Men nu ska jag titta andra grejer.

Ha det bra!


Gott!

Kommentarer
Postat av: mormorn

Mmmmumsfillibabba!

2009-06-04 @ 08:30:00
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mamman

Ska bli skönt att få hem dig :o)

Puss

2009-06-04 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0