Godkväll

Hejsan!

Nu är det kväll och ska igentligen gå och göra mej i ordning snart. Men jag får se hur länge jag blir uppe. Haha! Nu kom jag på att jag måste göra iordning mina smörgåsar till imorgon till frukost. Men jag måste titta om Lovisa och Jessica är vakna först. Så jag inte går in och låter där inne så jag väker dom.

Jag har fått så ont i min fot. Mamma säger att jag har fel skor. Men jag tror att det mera är för jag gick ca en timme på idrotten i torsdags. Och där är golvet hårt. Men mina skor är också helt slut nu med. Så det kanske är det endå också. Så jag får väll köpa nya. Eller ja jag har köpt nya. Men dom ska jag inte ha i skolan. Utan hemma. Men jag tor med mej dom till Bollnäs så kan jag ha dom på mej när vi ska åka iväg.

Just det ja jag måste skriva vad jag ska köpa för grejer. Jag ska ju göra en sallad till mej i morogn. Så jag inte blir så hungrirg när vi ska åka och titta på Ester. Vi ska stanna i Sundsvall på Ikea och äta. Men det tar ca 2 timmar att åka dit. Så jag fixar något jag kan äta i bilen. En liten sallad ska jag göra kvällen innan.

Sen i morogn ska jag packa ner ALLT jag ska ha med mej hem till sommaren. Jag kommer ju vara här hemma hela sommaren som vanligt då. Skönt med sommarlov! Jag tar med mej kameran så kan jag lägga ut liste bilder sen när vi var och tittade på Ester. Det ska bli så kul att åka och kolla på henne. Sen ca en vecka efter ska vi hämta Lovisas lilla hund Ester. Det ska bli så kul. Och undra vad Wilma kommer att säga. Jag tror hon kommer tycka det är kul. Hoppas det! Försesten mormor ska också följa med och titta på Ester. Kul att mormor följer med också. Jag älskar min mormor ♥

Nej nu ska jag äta lite godis. Sen blir det borsta tänderna. Och stänga ner datorn för ikväll. Men jag kanske skriver i morgonbitti innan jag åker.

Ha det så bra! Och god natt på er alla. Sov bra i natt. Godnattkramen


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ska bli så kul att hämta hem dig på vägen upp. Det känns att det är dags för sommarlov nu :)

2009-06-08 @ 07:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0