Falun dag!

Hejsan!

Idag var jag, Lovisa och Jessica som sakt i Falun. det var kul och allt sånt. Jag lägger upp lite bilder från dagen. I morgon åker jag och Ida till Borlänge bara jag och Ida det ska bli kul. Jag tar med mej kameran då med. Här är lite bilder från dagen i Falun.


Jessica och Lovisa när vi väntar på bussen påväg till Mora


Jessica och Lovisa i bussen till Mora


Jessica och Lovisa på väg till Falun

När vi kom till Falun var det inga folk alls nästan ute


När vi hade varit där ett tag så var det mera folk


Maten


Lovisa och Jessica går i Falun


Vi gick in på en bokhandel och när vi kom in så droppade det vatten lite över allt. Så dom hade ställt hinkar över allt.


När vi satt och väntade på bussen så åkte en annan buss iväg och skvätte ner Lovisa och Jessica


Vi skulle ta 501-an och åka till sjukhuset och mamma skulle hämta oss där. Men vi åkte till något som hätte Nusnäsvägen eller något. Och Lovisa fick panik och tröck på stop och så klev vi av bussen. Och så fick mamma hämta oss där istället.


Här är grejerna jag köpte i Falun.

Kommentarer
Postat av: Mostern

HAHAHA åt Lovisa. Typiskt henne. Och har hon gett bort Yeahyeahyeah tröjan till Jessica? JAG skulle ju ha första tjing på den!



Snygga grejer du köpt!!

2009-02-23 @ 22:45:36
URL: http://nissesliv.blogspot.com
Postat av: mormorn

Hoppas ni får kul i dag. Snygga grejor. Haha, rolig bild på vattenhinkarna i bokhandeln

2009-02-24 @ 07:27:32
Postat av: mmormorn

Hoppas ni får kul i dag. Snygga grejor. Haha, rolig bild på vattenhinkarna i bokhandeln

2009-02-24 @ 07:27:37
Postat av: Mamman

Ja, typiskt Lovisa, bussen var ju på väg till lasarettet...haha! Det var kul att ni hade så roligt!

2009-02-24 @ 07:46:55
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0