spagetti och legogubbar

Jessica och jag sat vid datorn innan hon och Lovisa skulle titta på film. Och då buggde vi lego-gubbar på internet. Först gjorde vi en varisn Magnus Uggla. Sen gjorde Jessica mej och jag gjorde Jessica.  Men dom på mej och Jessica kunde jag inte lägga ut här just nu får bli en annan dag. Vet inte varför jag inte kunde det.

Här är lite bilder



Jag och mamma åt bacon och spagetti idag. Och Wilma vill jämt ha spagetti när vi äter det. Och det fick hon. Men idag åt hon inte upp den. Så jag skulle skoja med henne lite och sätta den på hennes rygg. Och jag han inte att ta bort den så hon strök sej mot Lovisas dörr och där satt spagettin fast.
 

Här sitter Jessica vid datorn i köket

Här är min Magnus uggla gubbe


Här är Jessicas Magnus Uggla gubbe

Kommentarer
Postat av: mormorn

Tjusiga ugglor. Ha en bra dag i stora staden.

2009-02-23 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0