Onsdag 16 Dec -09

Hejsan!

Sitter just nu och lyssnar på Green Day med låten Working Class Hero. Den är skit bra ju. Nu är det vinter här. Och jag hoppas det ligger kvar nu. Och hopas det är snö hemma också och hos mormor och morfar med. Så det är snö till julafton. Det är då det ska vara snö. Och jag längtar tills jag kommer hem för då när jag fått lov ska vi åka och handla julklappar. Sen ska jag baka lite mer till jul. Sen ska jag slå in alla julklappar. Och slå in paket är ju skit roligt. Det gillar jag mycket. Sitta på golvet i vardagsrummet eller vid köksbordet. Ååh vad kul det är haha! Ja jag vet jag tycker konstiga saker är roligt haha! Jag gillar att trassla upp saker med mycket knutar också. Haha! Varför vet jag inte. Men det är ju skit roligt, Haha! :D

Jag ska försöka komma ihåg att ta kort ute idag så ni får se snön här sen. Nu lyssnar jag på:




Kommentarer
Postat av: Mamman

Ska bli skönt att få hem dig också tycker jag. Då har jag alla mina älskade hemma igen. Det känns så bra i hjärtat då.

Puss

2009-12-16 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0