Lägenhets prat som vanligt

Hejsan!

Nu har jag lite minifritt innan lunch det var bara 15 min kvar.

Idag är det andra avenyn det ska jag se. Och sen får vi se innan vad jag gör. Jag skulle vela packa det jag ska ha i lägenheten. Men det är ju långt tid kvar. Så det kanske inte är någon idé att göra det. Men jag längtar så mycket tills jag får min lägenhet. Eller i alla fall titta på den bara. Och då kan jag ju titta på vad jag vill ha där. Det ska bli så kul att få ha eget. Jag känner att jag pratar väldigt mycket om lägenheten nu. Men det kanske blir så. OCh jag kommer att ta kort och läågga ut sen när det är klart. Kanske innan också. Men vi får se hur det blir. Bilder kommer komma upp i alla fall. Men det är ju 3 månader kvar dit. Men endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0