Lite frågor

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Just nu 2 st. Men när skolan börjar är det 4 st igen.

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Äger du en Ipod?
Nej


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen har sommarlov


Hur många resväskor äger du?
Några väskor en stor och några små


Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej har inga

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA såklart


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaa


Vilken var den senaste filmen du såg?
Bert


Har någon av dina vänner barn?
Nej men pratar med en tjej på msn som har en dotter


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte men vann jag jätte mycket skulle jag köpa mej en lägenhet

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaa

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy isåfall

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Inte vad jag kan komma på nu


När var senast någon stötte på dig?
Vet inte

Vad åt du till middag?
Har inte gjort det än

Använder du huvtröjor?
Jaa alla mina långärmade tröjor är huvtröjor

Kan du vissla?
Nej inte riktigt

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej tror inte det

Vem var den senaste som ringde dig?
Olle tror jag igår

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ingen aning. Men om dom tycker det är så kul låt dom göra det då


Tittade du på tecknat när du var liten?
Nja jag kanske tittade men jag tycket inte om det. Och gör det inte nu heller

Hur många syskon har du?
3 st


Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej

Äger du några band-t-shirts?
Inte band men jag har en t-tröja med Magnus Uggla. För kanske 4 år sen tyckte jag ju om honom


När flög du senast?
När jag var lite åkte pappas familj helikopter ett tag

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 st tror ajg ibland är det 3 st


Läser du för skojs skull?
Nej eller bloggar och så läser jag för det är kul. Men jag läser inte böcker

Pratar du några andra språk?
Nej

Diskar du din egen disk?
Allas ibland


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej inte nu längre. För kanske 2 årsen ville jag tatuera in mina systrarsnamn och ha ett hjärta brevdid varje namn


Vad har du för väder?
Sol

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Alltså det spelar ju ingen roll om han har mycket tatueringar eller inte

Har du en blogg?
Jaa den här är min


Äter du frukost dagligen?
Jaa

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej

Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen äter jag mest

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21

Vad var det senaste du åt?
Annanas och stjärnfrukt som jag kallar det

Gillar du senap?
Nej

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida och mage

Tycker du om att krama folk?
Bror på vem det är

Äger du en digitalkamera?
Jaa 2 st

Vad är du allergisk mot?

Inget

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mattias tror jag det var annars är det Emil. Men jag tror det är Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0