Kycklinggryta

Hejsan!

Igår gjorde jag en jätte god kycklinggryta till mamma kom hem.




I den var det:

Kyckling (jag hade färdig kyckling)
Curry
Salt
Svartpeppar
Crem Fresh
Paprikapulver
Vatten
Cashewnötter med smak av peppar
Margarin till stekning

Gör så här:

1. Stek kycklingen i margarin och och häll på lite curry coh paprikapullver.

2. När det har stekt en liten stund häll då i lite vatten i grytan och låt det puttra ett tag.

3. Häll sedan i Creme Fresh och rör om och låt det puttra ett tag. Häll sedan i Sallt, lite svartpeppar, lite paprikafullver, och curry. Ha i så mycket av kryddorna tills det smakar gott. Och låt det puttra till såsen har blivit lite tjock.

Äta till kycklinggrytan Cashewnötter med smak av peppar och ris är gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta ser ju skit gott ut,.... det måste jag testa någongång,... =)

2009-08-23 @ 19:47:36
Postat av: Anonym

Det var skitgott också! Puss mitt hjärta

2009-08-24 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0