Kyckling, boende och musik

Hejsan!

Här sitter jag och väntar på att få göra ris någon gång. Kycklingen står i ugnen och det är bara att vänta. Jag är jätte hungrig nu. Haha!

Snart börjar skolan igen. Det ska bli både skönt och inte skönt. Jag vill dit och jag längtar efter dom där borta. Men endå hade det varit skönt att vara hemma ett tag till. Men det i det blir nog bra när jag väl är där. Men sen kanske det kommer en till och bor hos oss. Vi har ingen anning om det gör det eller inte. Men vi får se. eller så blir det bara ett pryorum där. Men om dom tar in en ett-a så är det taskigt mot den ett-an. För vi 3 som bor där sen 3 år tillbaka och det är 4-de året nu. Slutar när den ett-an ska börja 2-an. Men vi får se hur det blir med det.

Jag lägger in en jätte bra låt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Okej kul :D <3

2009-08-16 @ 16:57:38
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0