Tisdag 28 April

Hejsan!

Nu sitter jag här igen, som vanligt på tisdagar. Idag ska vi äta tacopaj. Det ska bli jätte gott.


Nu vet jag hur man gör löksås också. Så nu mamma och Lovisa ska vi äta potatis, fläsk och löksås någon dag. Det är ju skit gott.

Här är det soligt ibland idag och ibland är inte solen framme. Det är skönast när solen inte är framme För då är det inte så varmt. Nej nu längtar jag till hösten.

Just det ja Lovisa ringde igår och sa att hon hade köpt en hund nu. Gud vad kul det ska bli när Lovisas hund ska komma hem till oss. Då har vi 3 ödlor, en katt och en hund. Full lägenhet haha! Men det är en sån där liten hund. Som tur är så den får ju platts.

Nej nu måste jag gå snart. Skriver kanske mer i morgon.

Jag lägger in lite bilder.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag vill också ha höst eller en regnig sommar. Men det törs man inte säga till folk för dom tycker att man är knäpp i skallen då :)

Puss min unge!

2009-04-28 @ 21:50:42
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0