Lite frågor om mobilen

Ta fram din mobil

Vem ringde du senast?
Hem

Vem ringde dig senast?
Olle

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Hm vad är det nu på gång :P 

Av vem fick du ditt 12:e mottagna sms?
Anna

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Tja bruden vad görs

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
Hejsan! Jobbar du med mamma nu?

Vad står det i ditt senast skrivna sms?
Är det dom där?

Har du några utkast?
Jaa

Vad är ditt rekord på snake?
Jo det var länge sen jag spelade det

Har du privat nr just nu?
Nja

Hur många låtar har du på din mobil?
På den ena har jag inte så många men på den andra jag jag ganska så mycket

Vad har du för bakgrundsbild?
En på Ida, Lovisa och Jessica på den ena. Och på den andra är det jag och Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0