Lite bilder från idag

Jag och mamma hämtade Lovisa hos Karolina
När vi hade hämtat Lovisa åkte vi och handlade. Jag köpte iste
Mamma handlade våfflor
                                                                                               Och grädde
                          När mamma och jag var Lovisa kvar i bilen och då skulle hon titta på mina kort på kameran.
När vi hade handlat åkte vi till Olle för att han skulle hjälpa oss med nätet i bilen. Som vi ska till Wilma på tisdag.
Ser ni mej på bilden?
                                                                                               Här är jag i bilen
Sprakas svans hon ska ömsa.
                                                                         Här bor min Gnistra och min spraka

Här bak ska Wilma vara på tisdag när vi åker till Falun

Glöm inte min tävling

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du är så duktig att knäppa. På bilden med bältesgrejen ser det ut som att hålet är en jättestor näsa på dig..haha!

2009-04-13 @ 06:57:49
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: gunilla

Det ser ut som man kan köpa grädde där det "storasysterevvis" på. Haha!

2009-04-13 @ 08:16:19
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0