Skolan med mera

Igår var det ganska många som var och in på min blogg. Hela 18 st var inne på min blogg. Lite kul faktiskt. Det kanske inte låter mycket alls. Men för mej är det ganska så mycket. Och jag gillar när det är många som är inne och tittar. Så jag får upptatera oftare så kanske ni fortsätter att läsa? Jag kan ju ialla fall försöka uppdatera mer. Idag hade vi IV i skolan. Och jag glömde imorse att säga att när vi har foto och film har vi inte det hela dan. Vi har bild med. Så idag på foto och film så tittade vi mycket på musikvideon som vi ska fixa. Och på bilden så hade Jenny skrivit ut massa döskallar. Som var vita som vi skulle rita på och fixa skugga och så på. Ganska så kul var det. Det var u bara att måla med dom där pennorna och sen gnugga på färgen så det blev som en skugga. Vart svart på fingret. Haha! Jag var på Åhlens för ett tag sen med och hittade krikar som man sätte röver dörrkanten där uppe ni vet? Jag ska försöka kommaihåg att ta kort sen. Så får ni se. Dom kostade 25 kr st. Och jag tyckte det var ett bra pris. Och dom passade jätte bra till dörren.

Igår var det inte "halv 8 hos mej" på tv. Tråkigt tråkigt. Men men det är som det är. Idag är det i alla fall "Äntligen hemma" Sen "Andra Avenyn". Det ska jag kolla på i alla fall.



Glöm inte min tävling också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0