Lite frågor (tog bort vissa)

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Jaa
Hur lång är du: Vet inte riktiget. Men Jag tror det är mellan 160 - 165
Kan du laga mat: Jaa det har jag kunnat länge länge
Vad har du på dig just nu: Sovtröja och pyjamasbyxor
Hade du en bra kväll igår: Jaa
Vilket är ditt senaste inköp: Kattsand och sånnt i fredags
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej jag är hemma hos mamma
Vad hade du sönder senast: Ett glas och en skål där hemma
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Bror på
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte
Någon jag stör mig på: Vet inte
Intressen: Jag gillar att ta mycket kort
senaste person du kramade: mamma eller mormor
Senaste person du ringde: Mej själv haha!
Senaste person som ringde dig: Jag själv haha!
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Jaa
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej usch
Har rakat dina ben någon gång: Jaa
Är du sugen på något nu: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga alls
Micro-pop eller poppa själv: Det är godast att popa själv. Men ibland orkar man inte.
Brukar du baka: Inte så ofta
Röstade du i det senaste valet: Jaa
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jaa
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte ihåg
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Har du pengar på mobilen: På en av dom ja

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?
Fan och helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 09:30
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica såklart
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Vad har du med dig in på bion? Dricka och godis
Gillar du din boendesituation? Jaa
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jaa Danskt kött äter jag INTE Jag gjorde det en gång och det var en jätte liten bit. Och jag fick så ont i magen. Så det inte var klokt
Är du mörkrädd? Jaa
Tre saker du alltid har med dig? När jag är hemma är det nycklar, plånbok och busskort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0