Tittar på tjuvlyssnat. Så jag hittade några som var roliga.

Två killar ~20 sitter och pratar.
Kille 1: Tjena mannen, läget?
Kille 2: Det är bra, själv?
Kille 1: Nej fan… var otrogen mot min tjej igår.
Kille 2: Va? Med vem?! Haha!
Kille 1: Du vet hon Filippa Johansson…
Kille 2: Vänta… va?
Kille 1: Ja hon blonda du vet.
Kille 2: Jag var med henne i förrgår…
Pinsam tystnad uppstår.


En pojke ~5 skojar med sin pappa ~35.
Pojken: Man får inte luta sig mot dörrarna, då blir man diskad!
Pappan (knappar på sin mobiltelefon): Mmm…
Pojken: Du nuddade dörren! Du är diskad, ha ha!
Pappan: Mmm…
Pojken: Nu måste vi anställa en ny pappa.

En familj sitter och äter glass. Plötsligt vänder sig sonen ~7 till sin syster ~3.
Sonen: Äter man ingen glass får man ingen middag!

En man ~30 spottar ut en snus.
En kvinna ~50: Usch, spotta ut den där. Brorsan snusar också.
Mannen: Ja han tycker väl att det är gott.
Kvinnan: Ja det måste han ju, han har slutat röka. Men den andra brorsan han röker. Och syrran, hon läser bok.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Haha!

2010-09-03 @ 21:48:24
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

jag funderar på tacos faktiskt, lät gott nu när du skrev det, tack för tipsen :D men pommes och beasås är riktigt gott med :P haha, beslutsångest om mat!



kram

2010-09-04 @ 08:14:01
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: mormorn

Hahaha!



Vad fint du har gjort nu då! Puss!

2010-09-04 @ 13:21:46
Postat av: Emelie

Tycker du det? haha. Min bror som fått barn:)

2010-09-04 @ 20:19:44
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

SV:

Tack, hoppas också att vi får någon av lägenheterna :)



Jodå, jag kan ta kort på vårt rum eller ah våra rum, vi har ju både vårt sovrum, Neo's rum och vardagsrum för oss själva på ovanvåningen som mina föräldrar fixat :)

2010-09-07 @ 19:57:26
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Ja, precis! Att folk alltid mst komma med massa komentarer!

2010-09-09 @ 07:38:49
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0