Världens bästa gudmor!

Det finns många som betyder mycket för mej. Men den jag tänkte skriva till nu är min gudmor Helena!

Hon är världens BÄTA gudmor. Kan man få en bättre gudmor? Nej det kan man inte. Hon är bäst! Jag är så lycklig att jag fick just henne som gudmor. Bara hennes komentarer på Facebook gör mej så glad. Jag blir så glad så gald så glad. Nu när jag läste en komentar hon skre blev jag alldeles varm i hjärtat. Hon betyder mycket mycket mycket mycket. Jaa jag ville bara säga att du betycker JÄTTE MYCKET för mej!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men vad du är gullig min bästa å sötaste Evvis. :) Är så glad att jag får vara din gudmor, är stolt som 17 för det. :)Nu har jag tårar i ögonen för jag blev så glad. Kramar allra finaste gudbarns Evelin. :)

2010-05-16 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0