Jag kommer ha en katt i sommar!

Nu har jag en katt när jag flyttar hemifrån också. Jag har tittat på blocket lite då och då, för att se om något nytt kommit in. sen igår tittade jag och mamma tillsammans. Det var meningen att jag skulle visa några kattungar jag hittade. Men mamma hittade några katter som bodde i samma ort som mormor och morfar bor. Så då ringde jag och frågade mormor om hon visste vem det var, och det visste hon. Så hon ringde hon som hade katterna. Så nu på torsdag kommer hon med kattpojkarna till mormor och morfar. Då ska mormor ta kort på som 3 pojkarna, så ska jag få väla en av dom. Så har hon kvar kattpojken till jag kan ta hem honom. Fan vad jag längtar till på torsdag. Men det kommer att bli svårt att välja. Jag har ju sätt 2 av dom men jag vill se den 3-e med, åååh vad jag längtar. Och att få köpa alla saker. Maten, leksaker och allt annat. Sen måst vi sätta upp nät också på ballkongen, så Gunnar (katten) kan gå ut om han vill. Jag har redan bäddat i korgen han ska kunna ligga i. Gunnar en en katt på 50% Main Coon och resten bondkatt. Så han kommer nog inte bli så liten.


Där ska Gunnar äta


Här är Gunnars sovplatts


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hmmmmmm, stor katt. Men tror ändå att Wilma klår upp han. ;)

2010-05-24 @ 21:25:37
Postat av: Malin

Och jag ska bli mormor igen. Är ju faktiskt mormor åt Ester också egentligen.

2010-05-24 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0