Tråkig praktik!

Får jag bara går runt idag med på pryon så jaa vad ska jag säga? Jag blir galen. Varför ska jag gå och gå och gå inne på Jysk? När man kan gå ut och gå ute. Då hade jag hälldre gått ut och gått ute i 4 timmar och inte inne. Men imorgon går jag inte hela dan. För jag, mamma och Maya ska på ett möte. så det är skönt. Men går hela dan idag och på fredag. Men får jag bara gå runt runt runt idag med så skulle jag vela hoppa av praktiken. Och får uppgifter jag kan göra hemma itsället. Eller bara gå ut och gå här hemma. Så gör jag något som är roligare. Det är ju roligare att gå ut och gå en att går runt på jysk i ca 4 timmare varje dag. Även om jag tycket Hemköp var tråkigt så fanns det alltid saker att göra där. Ma unnde alltid frånta där. Även om det inte var kul alls. Så fick jag göra något i alla fall. Sen ibland så kom dom och sa "Kan du göra det här?" "Jag har en uppgift till dej som du ska få göra". Alltså det gör mycket! Så jag trivdes bättre på hemköp en här på Jysk. Nej nu längtar jag till på fredag när jag slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0