Rusta idag igen

Är nu i skolan. Slutar om typ 9 min då åker jag till boendet och äter mat. Köttfärsås och Spagetti blir det idag. Sen så åker jag och anna till rusta igen. haha! Idag var det hon som ville dit och igår var det jag. Så jaa det blir 2 gånger denhär veckan haha! Det ska bli kul. Sen ikväll blir det packa för imorgon åker jag till mamma igen sen hem på torsdag. Det ska bli skönt att komma hem. Då ska jag ta en massa bilder när jag är hemma och ska ta kort på det jag gör och så.

Oj nu är det bara 4 min kvar till jag slutar. Så ska kolla annat nu men skriver ikväll. Ska försöka komma ihåg att ta med mej kameran när jag och Anna åker till Rusta ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0