Mitt liv!

Jag är uppvuxen i en by/ett samhälle. Nu är jag 20 år och går sista året på gymnasiet. Jag vet nu att mitt liv är det bästa. Jag går på ett gymnasie jag tycker jätte mycket om. När jag pryade där sa jag attkommer jag inte in där hoppar jag av skola. Men jag kom in och går nu sista året och jag har också fått vänner för livet. Och jag har också flyttat hemifrån och bor i en stad där jag velat bo sen jag var 12-13 år. Och jag trivs jättebra. Det finns några grejer som jag är stolt över att jag gjort:

Började i skolan jag gick innan jag började gymnasiet.

När jag började på gymnasiet.

När jag flyttade hit.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Herregud, jag kan räkna upp mycket mycket mera som du ska vara stolt över att du gjort :)

Du har så mycket att vara stolt över och jag är så glad att du har kämpat dig dit du är idag.

Älskar dig min unge!

2010-05-15 @ 09:16:20
Postat av: Världensbästagudfarolle

Du har gjort så mycket som är bra,..... men bäst är du på att vara min Guddotter =D.

2010-05-15 @ 09:27:23
Postat av: mormorn

Jaa du Linus, du är fasiken så bra på mycket Och jag är så glad att du trivs med ditt liv. Tänk...nu bor du i Falun som du velat så länge. Du är bäst min ÄLSKLING!!!

2010-05-16 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0