Måndag morgon

God morgon!

Dålig uppdatering jag vet. Men ska försöka bättra mej.

Idag är det måndag och det betyder skolan igen. Men åker hem till mamma igen redan på onsdag. Eftersom vi är lediga. Så det ska bli skönt åker till skolan och vänder typ haha! Sen på torsdag åker jag hem ÅÅÅH HEM JAG SKA HEM TILL MEJ!!! Jag har längtat hem sän jag lämnade mitt kära hem. Varje gång jag åker hemifrån och ska hem till mamma sen skolan dan efter. Så vill jag stanna kvar. Så detta är nog första gången jag längtar till sommaren i hela mitt liv hehe! Sen så längtar jag efter att få skaffa min katt som ska heta Gunnar med. Det ska bli så kul. Att skaffa en katt som jag bestemmer över, som ska vara trygg hos mej, som jag ska uppfostra och allt. Det ska bli kul. Jag ska ju ha en vanlig bondkatt. Sen ska ju Gnistra och Spraka flyttat hem till mej också. Dom är ju mina båda 2 så dom ska med i sommar dom med. Då ska jag försöka hitta ett större terrarium till dom. Sen ska dom ha riktiga blommor inne hos sig. Inte plastblommor. Dom äter ju inte grönsaker och blommor och sallad och sådär. Så då kan man ha riktiga blommor inne hos sig. Sen ska jag byta sand åt dom med ååh vad jag längtar hehe!

Nej nu måste jag platt håret så jag hinner sen göra iordning det sista. Men ni får ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0