Innlägg

Hejsan!

Idag är det ju tisdag och det betyder Engelska med Mona. Sen ska vi titta på en teater med inviduellavalet i 3 TIMMAR. Det var paus mitt i domdär 3 timmarna i en helvtimme tror jag. Men endå det är ju så långt tid.

Igår följde jag med Maria och Eva och handlade grejer till oss som vi ska ha denhär veckan. Inne hos oss alltså. Jag följde med för att jag skulle köpa en borste. För jag hade lämnat min hemma hos mamma. Jag vet inte varför jag lämnade den. Men jag kompå att jag gjort det när jag satt på bussen igår ååh vad iriterad jag blev. Men men jag köpte en ny i alla fall.


Kommentarer
Postat av: mormorn

De var en lång teater. Hoppas den är rolig i alla fall:)

2010-05-04 @ 08:10:05
Postat av: lovisa

jag tycker inte tre timmar är mycket längre.. jag brukar sitta och lyssna på en tråkig man/kvinna i flera timmar.. haha

Har ajg tur är de bara tre ;)

2010-05-06 @ 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0