Bebisen!

Hejsan!

Idag slutar jag tidigare på praktiken. För att jag, mamma och Maya ska på ett möte idag. Så det ska bli skönt och sluta tidigare. Sen efter mötet ska jag och mamma gåka och äta något. Sen blir det att köpa grejer till nätet på ballkongen. Så det är klart när Gunnar kommer hem. Så det ska upp idag med. Sen ska mamma försöka komma ihåg att ta med kattlådan till Gunnar. Han ska ha Wilmas gammla, eftersom att Wilman inte kan ha en med så låg kant så fick jag ta den till Gunnar. Sen ska jag påminna mamma att ta med fotpallen. För jag måste ha den vid sängen så Gunnar kan hoppa upp dit. Min säng är så hög så han kommer inte upp om man inte ställer en pall där. så då ska jag påminna henne att ta med den. Tror hon skulle ringa nu på morgonen. Annars ringer jag en signal så får hon ringa upp.


Min sötisbebis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0