3 Maj 2010

Hejsan!

Idag ska jag åka till skolan som vanligt. Och jag ska börja ha rullväskan med mej istället för min stora gråa. För den blir så tung när man bär den. Sen när det bättre för ryggen om man har den som rullar. Förr var det lite pinsamt att gå med rullväskan. Men när man vänjer sig är den ju jätte bra. Det får platts mycket saker i den, man slipper bära den (man kan ju få ont i ryggen av att bära tunga saker), Om man skulle få lov att lägga ner den i bagageutrymmet så kan man låsa den. Då kommer ingen in i den. Och jaa det finns massor av bra saker med den. Men nu måste jag gå och fixa lite och packa det sista.

Ha en bra dag allihopa så skriver jag kanske senare!

©


Kommentarer
Postat av: mormorn

ha det bäst mitt hjärta! ja en sån väska är ju bra för man slipper ju bära den.

2010-05-03 @ 07:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0