Min fot

Fan vad jag hatar min fot!!!
Har ont nu igen. Bara för jag inte tränat den på flera dar. Då får jag ont i in i helvete. Och att kommahihåg att träna den varjedag, varje kväll. Jaa det är inte lätt att komma ihåg att göra varje kväll. Och jag blir så arg på mej själv! Jag VET att jag måste träna mina fötter. Men endå glömmer jag det med en gång. Jag måste ha en väldigt liten hjärna! Jag blir också varm där jag har ont med. Jag vet ju varför jag får ont. Och endå glömmer jag och träna dom varje kväll. Det är drykt. Och att jag glömde smörja in foten igår innan jag la mej är också en sån sak jag måste komma ihåg. Så det ska bli bättre.

Nu menar jag inte att dom på bb gjorde fel. Men hade dom märkt redan då att mina fötter var snea hade jag inte haft så här idag. Men det är som det är och det går inte att göra något åt nu.

Fick bara lov att skriva av mej lite!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Jag påminner dig om smörjning så får du påminna mig. Haha och puss!

2010-03-28 @ 16:19:17
Postat av: Mamman

Minihjärnan..haha...knäppis!

Puss mitt hjärta

2010-04-01 @ 07:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0