Tisdag 8 Juni

Hejsan!

Nu sitter jag här i sängen i Bollnäs och tar det lungt. Igentligen ska jag äta frukost nu. Men jag är inte alls sugen. Är aldrig sugen på frukost direkt på morgonen längre. På helgerna kan jag ju äta när jag vill så då går det bra. Men annars nu när jag ska till skolan tillexempel, då är jag inte sugen alls. Och mår nästa lite illa. Jag är inte sjuk eller något, men det bara är så. Så då tar jag med mej som vanligt och äter senare.

Idag ska vi till Bias sommarstuga hela programmet och grilla korv och jaa ha en dag då vi bara gör vad vi vil (nästan hahaha!) nej men kanske spela kubb och lite så. Jag hoppas Jessica följer med idag. Hon försov ju sig igår så hon vaknade av mitt sms. För jag skickade sms och frågade om hon skulle komma till skolan. Då ringde hon efter ett tag och sa att hon inte tog sig till skolan. För det fanns ingen som kunde skjutsa henne. Men jag får fråga Jenny(våran lärare) sen om hon skulle komma, om hon kanske hört något.

Wilma och Gunnar går ihop inget bråk mellan dom. Det är skönt :) Då vet jag det, både igår och idag hade dom lekt. Det är ju skitbra. Men Ester hon är som en liten polis. Gunnar kan ju fräsa hahaha! :D och ska skydda Wilma.

Nej nu saknar jag min Gunnar<3<3


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram

2010-06-08 @ 15:23:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: simone

Vilken fin katt! :)

2010-06-10 @ 12:59:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0