Gunnar

Hejsan!

Sitter nu i skolan och slutar snart. Men längtar efter Gunnar som fan. Länktade redan i bussen imorse. Att få hålla honom, att sova med honom m.m. Tänk om en vecka så flyttar vi helt hem till Falun och bor där borta. Det ska bli så bra. Lovisa passar honom idag eftersom hon endå var ledig idag. Tisdag, onsdag och torsdag blir det mamma. Fredag är det Olle som ska passa Ester och Gunnar. Eftersom mamma och Lovisa inte är hemma då. För att dom kommer till mej eftersom jag slutar skolan på fredag. Men vi ska grilla hos Olle på fredag och då ska Gunnar med och sitta i stora transportburen när vi äter och så. Så får jag väll ta med mat åt min bebis med. Undra vad han säger när vi åker hem till Falun sen då. Men det blir nog bra endå. För att lägenheten är mindre än den hos mamma så då vet man var han är ungäfär.

Gunnar och Wilma hade ju lekt idag också ringde Lovisa och sa idag. Och det var kul. Men hon brottade ner honom imorse men dom hade lekt nu så det är bra. Att det är så nu. Han är min lilla bebis!

Nu ska jag titta lite annat sen gå till Bussen. Men jag lägger in mer bilder på honom sen ikväll. Om jag har sladden med mej. Men det tror jag. Så får ni se bebisen. Här är en bild på honom men den har mormor tagit när hon tittade på honom åt mej. Men jag har nyare bilder som jag tog igår på honom och i lördags. Oj nu blir det att gåt ill bussen haha! :)


Bebisen<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0