Gunnar skriver också blogg hahaha! :)

HGÏNMÖUHHHHHHHHHHHHHHHHM

Det var Gunnars hällsning :) Jaa nu har jag fått hem honom, fick hem honom igår eller jaa vi är hos mamma. Han är så söt och snäll. I natt nu när han sov här första natten så väckte han mig 02:40 sen fick jag inte sova försens 03:50 och jag vill att han ska bli som mysan som ligger på bröstet på en, som mysan gjorde på mormor. Så jag tänkte att det ska jag fixa. Men han kanske tycker om det redan nu för han kom och la sig på mej på bröstet nu och sover som en gris. Han är så liten så liten. Men han kommer nog bli stor. För han kommer ju växa till han blir 4 år, och han äter mycket mat. Så jaa han blir nog en stor katt :)

Men nu ska jag titta lite annat sen ska jag sova här med honom. Men jag lägger ut bilder på honom imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0