Jag har det bra nu!

Just nu är jag så lycklig i mitt liv. Jag har det som jag velat ha det sen jag typ var 13 år. Jag har min katt Gunnar och mina ödlor Gnistra och Spraka. Jag bor där jag velat bo sen jag var 13 år. Redan då visste jag att jag skulle trivas här. När man redan vet det när man är 13. Jaa då är det ju meningen att det ska bli som man tänkt. Sånna tankar blir det mest när jag tittar på filmmer som jag kollade på när jag var liten. Då sammtidigt längtar jag till när jag var liten på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och är du lycklig så är jag lycklig vet du. Och idag kommer du och Gunnar hem till mig och hälsar på. Underbart!

2010-07-06 @ 06:52:41
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: mormorn

tänk så bra det blev och så härligt att du är lycklig! Puss mitt hjärta :D

2010-07-06 @ 10:29:38
Postat av: Diana - Toppen av ytlighet

Så roligt att höra att du är lycklig :) Kram!

2010-07-07 @ 13:00:14
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Babbis

Sötaste Evisen, åh vad glad jag blir att du trivs och är nöjd med ditt nya liv tillsammans med Gunnar, Gnistra & Spraka och finaste hemmet! LYCKA TILL MED ALLT! Kanske får jag hälsa på nästa gång jag kommer upp? Stor varm kram Babbis

2010-07-10 @ 11:39:01
Postat av: Babbis

Sötaste Evisen, åh vad glad jag blir att du trivs och är nöjd med ditt nya liv tillsammans med Gunnar, Gnistra & Spraka och finaste hemmet! LYCKA TILL MED ALLT! Kanske får jag hälsa på nästa gång jag kommer upp? Stor varm kram Babbis

2010-07-10 @ 11:39:41
Postat av: Maja

Låter jættebra=)

2010-07-10 @ 11:54:39
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0