15/7-10

Idag åker jag och Gunnar hem till mamma. Det ska bli kul. Men innan vi åker så måste det packas, diskas och så måste jag plocka upp här lite. Se till så Gnistra och Spraka har vatten och säkert lite till.

Gunnar ligger nu i mitt knä och myser. Föresten vad han pratar. Han pratar jätte mycket helatiden Hehe! Och korrar gör han helatiden också. Till och med när vi lker. Just det ja. Hanföljer efter mej med, får inte ens skita ensam längre hehe! Står jag i köket och lagar mat kan han komma och lägg sig på mina fötter eller jätte när fötterna och samma när jag diskar. Han är som en hund hehe!

Sen vet jag inte om han äter saker heller. För han lekte med en panna igår och då var en liten bit bora. Så jag måste se om jag hittar den. Eller om han åt upp den. Jag hoppas den ligger i sängen. Annars måste jag gömma alla pennor.

Nej nu måste jag göra iording eftersom vi åker till mamma idag.


Kommentarer
Postat av: Babbis

Pussar i massor till lille Gunnar som verkar vara en söt underbar kissekatta. Och till dig min sköna höna! Ha mysiga dagar hos mamma och lillasyster.

LOVEPUSS Babbis

2010-07-15 @ 16:32:02
Postat av: Mamman

"För han lekte med en panna igår och då var en liten bit borta" Jag trodde han hade bitit av en bit ur en stekpanna...hahaha!

2010-07-15 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0