Trött idag igen!

Hejsan!

Åt mat för ett tag sen kyckling och ris. Det var gott!

Imorse när jag åkte till skolan så sov jag nästan helatiden i bussen. Jag var så trött. Haha! Och det var så skönt att sova.

Ikväll är det familjen anorlunda det ska jag se. Det är skitbra! Sen blir det att att kasnke titta på granfejden. Eller sitta här och försöka lägga mej lite tidigare e vanligt. Får se hur det blir med tv-tittande och det. Ska snart duscha med. Skönt det! Så det kasnke blir dricka te när jag ska titta på familjen anorlunda också. Vi får se.

Nej nu ska jag titta lite på bloggar sen duscha och gå ner och titta på "halv 8 hos mej"


Kommentarer
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

,... och nu äter jag kyckling o stekta grönsaker med curry och det är jätte gott,...mmmmm =)

2010-01-25 @ 19:05:13
Postat av: mormorn

...och jag och morfar åt revben med potatis och äppelmos. Nästan jul, haha. Puss!

2010-01-26 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0