Torsdag

God morgon!

Torsdag idag och jag sitter och lyssnar på iViva La Gloria med Green Day.

Idag ska vi jobba med tidningen i skolan. Sen vet jag inte vad vi ska göra mer. Vi får se vad som blir. När jag kommer till boendet ska jag städa och TVÄTTA EN MASSA. Och packa lite senare på kvällen och så.

Men vad trött jag är idag då. Så här trött brukar jag inte vara på morgonen. Jaa okej på måndagar när jag kliver upp jätte tidigt när jag ska åka till skolan. Men inte annars. Men men. Det blir og bättre snart. Hoppas Jessica kommer till skolan idag också.

Nu snart ska jag ner och äta frukost. Ska titta lite annat först. Men ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fullmåne snart. Det är nog därför du är trött.

Puss!

2010-01-28 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0