Torsdag och städa idag

Hejsan!

Nu är det torsdag och jag ska till skolan idag igen. Imorgon åker jag hem igen. När jag kommer till boendet idag efter skolan ska jag städa mitt rum:

Tvätta
Damsuga
Damma
Byta sängkläder
Torkagolv

OCh ställa tillbaka allt igen och ha i nya sängkläder.

Sen idag så är det tidningen igen. Och då ska jag inte sätta in en massa till hemsidan. Då är det den nya tidningen som ska ut om några veckor. Här kan ni gå in och titta på hammarhajen jag vet att Olle ville det så nu kan du gå in där. Men dom nyaste är inte ute en på hemsidan. Och jag vet inte när det blir heller. Men men vi får se. Nej nu ska jag ner och äta ostsmörgås och drick proviva Gott! :)

Men ni får ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: VärldensBästaGudfarOlle

,.... tusan i mig vilken bra webtidning ni har gjort. Hälsa alla dina skolkompisar att jag tycker den var kanon bra.

2010-01-22 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0