Te kanske funkar

Nu kom jag på en sak jag ska prova. För att få bort sötsuget. Jag ska dricka te på kvällarna på vardagarna. Så kan jag äte lite godis på helgerna istället. Jag vet det låter inte riktigt som om det skulle hjälpa. det tycker jag med. Men man kan ju prova i alla fall. Men vet ju aldrig om det funkar eller inte. Om man inte ens har provat. Så på måndag ska jag börja dricka te på kvällarna med mjölk. Det kanske funkar jag hoppas det. Man kan ju alltid prova i alla fall. Och det ska jag göra.


Kommentarer
Postat av: världensbästagudfar

Testa för tusan,.... jag dricker alltid te på morgonen när det är vinter. Men jag tyckte inte om te med mjölk,........ men kaffe med mjölk är gott,.... och Kahlua med mjölk är också gott =)

2010-01-09 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0