Slutar snart

Hejsan!

Sitter nu i skolan och tar det lungt. Jag märker också att det är skillnad med besökare på bloggen när jag är i skolan. Idag är det bara 4 st hittills som gått in på min blogg. Så jaa det är skillnad. Men men. Det är bara att hoppas på att det kanske blir bättre nu när jag tänkt börja skriva lite mera en vad jag gjort innan.

Idag ska jag laga mat med vad dör mat har jag ingen aning om. Men vi får se vad Marie-Louise hittat på idag. Hoppas nåpgot gott. För ajg är så hungrig. Och denna vecka blir det bara jag och Johanna på boendet. För Anna är hemma och är sjuk. Just det ja. Jag måste svara på Annas sms som hon skickade igår och sa att hon blir hemma. Skulle svara senare men glömdet det. Men men jag får svara sen.

Slutar snart om typ 6-7 min. Då bär det av till bussen igen och åker till boendet. Kanske ska ta kort på min jacka sen jag köppte förra veckan också. Kanske kul att se för er haha! Nej då men jag har bara lust. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0