Slutar nu

Hejsan!

Sitter i skolan nu. Har fixat en massa sidor till hammarhajen sidan. Tidningarna läggs ju ut på internet också. Så då har vi fixat det hela dan. Så det vart att jag gjorde typ 3 sidor.

Idag blir det lasange på boendet. Det ska bli gott Eva(personalen) har matdag på onsdagar. Så då ville hon göra lasang och det ska bli så gott. Det var länge sen jag åt det nu.

Idag ska jag titta på andra avenyn 21:00. Sen ska jag se om Hampus är ute på msn. För jag fixade en header till honom igår så kulle jag skicka det och så. Men han hade loggat ut. Men nu slutar jag så skriver på boendet sen. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: världensbästagudfarolle

Bra jobbat med Hammarhajen,.... du får skicka länken till mig så jag kan titta o läsa den... =D

2010-01-20 @ 19:59:06
Postat av: mormorn

Vad det du som gjort den!? Jättefin, tyckte väl att det var din stil. Nu blev han väl glad, Hampus. Puss mitt hjärta

2010-01-21 @ 08:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0