Robinson



Nån som ska se Robinson ikväll? Det ska jag. Och när mamma slutar ska hon åka och köpa utemat. Gillar inte utemat så mycket. Men Lovisa ha vela haft det i flera dar nu. Så jag sa ja till det idag. Men nu känner jag faktiskt att det ska bli lite gott. Och jag tror det blir att jag tar en pizza. Men samtidigt var det ett tagsen jag åt kebab. Men nej jag tror det blir pizza med pizzasallad. Så ska jag säga till mamma att hon köper cola med. Så sätter jag in pengar till henne med en gång. Oj nu såg jag på klockan att jag måste skcika sms till henne nu isåfall. Så hon hinner handla innan hon slutar. Så jaa nu ska jag skicka sms till mamma så hon hinner handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0