Ny Jacka och Persson

Hejsan!

Nu har jag en ny jacka. Jag köpte ju en jacka på tradera helt ny. Men den gick ju sönder så idag åkte jag och mamma och köpte en ny. Så nu har jag en brun jacka. Den var fin. Så här fort har det aldrig gått att handla en jacka till mej. Det brukar ta väldigt långt tid och så. Men nu gick det fort.

Och jag ska ju skaffa katt sen när jag flyttar till lägenheten i juni. Och då tänkte jag att grejer till den som jag ska ha från ikea kan jag köpa i Mars då vi åker dit för att köpa grejer till min lägenhet. Så köper jag grejer till min lilla katt Persson. Som jag tror han ska heta. skålar och sånnt. Detta ska jag köpa till honom.

Bilderna är från Ikea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0