Måndag 4 Januari 2010

Hejsan!

Just nu gör jag inte mycket. Ska nog snart gå och diska. Sen plocka på mitt rum. Sen duscha. Måste skicka sms till mamma och säga vad hon ska handla så vi har frukost imorgon sen också. För idag har vi inte något. Eller jaa smörgåsar. Sen bara en liten skvätt juice. Och den skulle Lovisa ha. Och jag kan inte dricka vatten till frukost. För då blir min mage alldeles vattning. Lätt dryck har vi också. Men det får jag ont i halsen av och Lovisa får utslag av det. Så jaa jag får se om jag kan fixa något endå. För jag måste ju äta frukost. Nu ska jag gå och titta det. Sen blir det diska och så.


Kommentarer
Postat av: mormorn

I morgon ska du ju 'ta frukost här!

2010-01-04 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0