Låt djuren leva lyckligt istället!!!!!!!!!

Sånt här blir jag så arg på. Varför ska man ha tjurfäktning för? Så jävla dumt. Det är klart att tjurarna blir arga. Och hade jag varit tjur och tvingats att vara med hade jag också dödat folk. Det är ju så klart som det kan bli. Varför ta dö på djur sakta för? Låt dom leva ett bra liv istället. Och sen folk som sitter och tittar på. Jag fattar inte. Är dom dumma i huvudet? Jaa det är dom. Det tycker jag och det sår jag för.

Jävla idioter säger jag bara!!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6372900.ab


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja, det där är djurplågeri som fan. Idioter!

2010-01-03 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0