kronglit när många tv-program är sammtidigt

Hejsan!

Nu slutar jag snart här igen. Idag ska jag och Anna åka till Åhlens och titta lite. Sen ikväll ska jag titta lite på robinson eller jaa i en timme typ. Så jag missar typ 20-25 min av robinson. Men jag kan inte missa andra avenyn. Så jag får missa dom minutrarna av robinson. Sen senare på kvällen blir det nog att hjälpa en tjej med hennes header. Vi höll på igår. Men han inte klart. Så vi får kanske göra det ikväll.

Nej nu slutar jag om 5 min så jag måste titta annat nu sen gå till bussen. Ha det så bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: gunilla

Ha det så bra själv =)

2010-01-27 @ 17:41:59
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

Håller med dig,... när det äntligen är ett bra program på TV så är det ju naturligtvis ett lika bra program på en annan kanal och på samma tid,.. det är så typiskt.

2010-01-27 @ 17:43:23
Postat av: Mamman

Älskar dig!

2010-01-27 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0