Kattprat

Just nu sitter jag här, Ester ligger i min säng och sover och wilma vet jag inte vart hon är. Hon ligger väll och sover någonstans. Men vart vet jag inte.

Snart börjar skolan också. Ska bli lite skönt också. Då blir allt som vanligt igen. Så kanske det går fortare tills jag får min lägenhet. Och det ska bli så skönt och kul att få lägenheten. Och jag längtar tills jag skaffar min lilla katt. Som ska heta Persson. Mamma sa ju förr att jag får ta Wilmas gammla kiss och bajs låda och Sallis gammla mjuka transportbur som Wilma fick förr. Så då slipper jag köpa nytt. Det är ju bra. Eller det hade väll inte gjort något om jag hade gjort det heller men endå. Om man får det så är det ju bra. Jag hoppas att den katten gillar att åka buss och bil. Efter som jag kommer bo 10 mil hemifrån. Så är det ju ganska bra om katten inte mår illa i bussen och bilen när man åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0