Jag vill se lägenheten

Hejsan!

Imorse vaknade jag vid 4 och kunde inte somna om riktikt. Men kunde inte hålla ögonen öppna heller. Så jag låg där i sängen och blundade haha! Men tillslut somnade jag. Men vaknade kanske 2 gånger efter det. Men men.

Idag blir det packa alla kläder och andra saker som jag behöver. Efter som skolan börjar imorogn igen. Hoppas veckorna nu när skolan börjar. Så det går fort tills jag får lägenheten. Jag längtar så. Föresten! Dom som har lägenheten sa att vi skulle få komma och titta på den på lovet. Och dom skulle höra av sig. Men dom har inte hört av sig. Mamma skickade sms och frågade om tvättmaskin skulle få platts. Men dom svarar inte. Jag blir så iriterad. Det är inte jobbigt att skicka ett sms tillbaka och bara säga om det får platts eller inte. Och dom kunde ju ha hört av sig och sakt att det inte blir av på lovet. Så jag får nog inte se lägenheten förens jag får den. Men jag hoppas man kan ha tvättmaskin där i badrummet. Så jag kan tvätta när jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0