Jag Har Mensvärk

Så nu har jag fått i mej lite choklad. Det var så JÄVLA GOTT!  Jag har en sånn mensvärk så jag till och med har ont i magen och ryggen. Jag tror fan att dethär är första gången jag har ont i ryggen när jag har mens. Jag har haft sånn jävla mensvärk som inte går att beskriva. Har legat och grinat hysteriskt. Och inte ens då har jag inte haft ont i ryggen. Men nu har jag det. Konstigt tycker jag. Men någon gång måste ju bli den första. Och nu är det väll det då. Men jag får ta en tablett ikväll innan jag ska sova. Och sen värma vetekudden. Och sen ta med den till Bollnäs så jag kan ha den imorgon också. Om jag har ont då också. Just det ja föresten när jag var in på Ica för kanske 45 min sen så stog jag och tittade på vad jag skulle ha för bröd. Så kännde jag att jag nästan skakade. Och så kan man värkligen kalla det mensvärk.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Men fy katten, stackars dig.

Puss

2010-01-31 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0