Har vi någon Engelska idag?

God morogn!

Idag är det skola. Och vi ska börja med ett nytt nummer av skoltidningen. Grupperna är inte lika som förr. Men jag kom med i en bra grupp i alla fall. Så det är bra. Sen vet jag inte om vi ska ha Engelska. För att nu ska vi ha tidningen då vi brukar ha Engelska. Men vi får se när det blir. Dom kanske ha till och med ändrat dag? Jag vet inte. Jag får se när jag kommer till skolan. Idag ska jag och Anna åka till rusta och titta lite. Vi brukar åka dit och titta. Och det har inte blivit av efter som att Anna varit på praktik och sen har det varit jullov. OCh förra veckan var hon sjuk. Men idag då ska vi åka till rusta. Kul kul.

Maten igår var jätte god, pasta och skinksås. Med gurka och paprika. Mmm! Gott!

Men nu ska jag ta och titta lite på bloggar och så. Sen blir det packa lite tills jag ska åka till skolan.

Men ni får ha en bra dag allihopa. Så skriver jag sen när är på boendet igen och innan jag och Anna åker iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0